Äntligen höst !

05.09.2015 17:41

Efter en omväxlande och ganska rolig sommar, med både en resa med Rosa bussarna i Öst Europa samt både sol och regn i Sverige ! Men nu är äntligen hösten här, det är igentligen min favorit årstid, fast jag tycker om sommaren och värmen ochså men det är som om allt börjar om och tar ny fart då, och för mig har många posetiva saker inträffat på hösten. För mig gör det inte så mycket att det blir mörkt, det gäller bara att man kan lysa upp tillvaron på olika sätt. Vackra ljus är ett, roliga saker är ett annat, speciellt tillsammans med vänner.

Den här här hösten börjar med några trevliga konstutställningar som jag ska söka till, närvöst förståss, duger mina bilder ? Ja, det får jag snart veta.

Men man får alldrig ge upp !

Den första utställningen blir i Årsta, den 17 september och resten av den helgen, det blir en liten mjukstart, hoppas vi ses där eller någon annan stans !